0753 770 844CONTACT
0item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Product was successfully added to your shopping cart.

Sport

Fitness-ul si activitatile sportive sunt o componenta importanta a unui stil de viata sanatos pe care il promoveaza Herbalife.
Produsele Herbalife sunt o parte importanta a dietei sportivilor. Astazi o diversitate de produse Herbalife sunt consumate de milioane de oameni in lumea intreaga, inclusiv de catre sportivi profesionisti si echipe de performanta. Herbalife este partenerul oficial in domeniul nutritiei al competitiilor sportive de cel mai inalt nivel din intreaga lume.

Reguli de aur ale sportivului

Sportul si alimentatia - 2 fete ale unei medalii castigatoare
In timpul competitiilor de nivel mondial, spre exemplu la Jocurile Olimpice, diferenta dintre rezultatele castigatoare si ale invinsilor este de fractiuni de secunda.
Care este elementul care poate asigura rezultate exceptionale?
Alimentatia joaca un rol important in procesul de pregatire, competitie si recuperare a sportivului dupa efortul fizic. Antrenamentele intensive fara o recuperare de calitate pot cauza diminuari ale nivelului fizic al sportivului. Si viceversa, antrenamentele insotite de o alimentatie corespunzatoare imbunatatesc vizibil performantele campionilor.

Proteine si carbohidrati

Inainte de antrenament/competitie
Alimentatia inainte de antrenament permite sportivului sa evite senzatia de foame si sa mentina nivelul de glucoza in sange, necesar activitatii musculare in regim de efort sporit.
Alimentatia inainte de antrenamente trebuie sa fie bogata in proteine usor asimilabile, carbohidrati sanatosi, fibre si sa aiba un continut minim de grasimi.

Recomandari pentru sportivi:
Cantitatea carbohidratilor consumata trebuie sa fie redusa pe masura apropierii antrenamentelor: 4 grame/kilogram cu 4 ore inainte de efort fizic, 1g/kg - la mai putin de o ora pana la antrenament. Trebuie sa fie acordata prioritate produselor care se asimileaza usor si repede, nu alim
entelor care se asimileaza greu.
O portie de cocktail Formula 1 ofera organismului 20 g de carbohidrati si 17 g de proteine. In acelasi timp o portie de cocktail cu o banana sau o ceasca de capsuni ofera organismului 75 g de carbohidrati. Cocktail-ulFormula 1 cu fructe poate fi  consumat cu 2 ore inainte de antrenamente pentru o nutritie maxima pentru masa musculara. 
O astfel de alimentatie permite masei musculare sa-si completeze rezervele de glicogen si aminoacizi si sa evite starea de oboseala musculara si distrugerea structurii tesutului muscular.
Adaugati la ratia de antrenament surse suplimentare de aminoacizi pentru mentinerea nivelului de oxid nitric in organism.

In timpul antrenamentelor/competitiilor
In fiecare ora a antrenamentului, atletul trebuie sa consume intre 30 si 60 g de carbohidrati usor asimilabili in combinatie cu proteine. Este foarte importanta aceasta combinatie!
In cadrul antrenamentelor de durata, solutia ideala - care combina armonios una cu alta - este batonul proteic Herbalife. El contine 15 g de carbohidrati si 10 g de proteine cu doar 140 de calorii. Combinatia de proteine si carbohidrati este asimilata foarte usor si ofera sprijin suplimentar masei musculare.

Dupa antrenamente
Un program alimentar corect in acest moment este foarte important pentru o recuperare rapida si eficienta a masei musculare si mai ales influenteaza esential nivelul performantelor sportive ulterioare.
Cercetarile au demonstrat ca recuperarea masei musculare dupa antrenamente este dependenta de alimentatie, in special proteine si carbohidrati. Acestea reprezinta "materia prima" esentiala pentru reconstructia, cresterea si recuperarea masei musculare.

Recomandari pentru sportivi
Pentru a se recupera rapid, masa musculara are nevoie de hrana in urmatoarele 30-45 de minute dupa antrenamente. Una in cele mai reusite solutii este cocktail-ul Formula 1 preparat cu iaurt  sau lapte/ lapte de soia, cu fructe si Pudra de Proteine Formula 3. 
Pana cand veti lua masa de baza, continuati sa consumati 50-100 g carbohidrati  +10-20 g de proteine la fiecare 2 ore. O alternativa sanatoasa este cocktail-ul Formula 1. 
Consumati zilnic 400-800 g carbohidrati si 1,5-2,0 g proteine/kg, in functie de tipul sportului practicat si programul de antrenamente.

Proteinele si caloriile
Specificul alimentatiei sportive este determinat de consumul de energie sporit al unui sportiv la toate etapele activitatii sale (antrenamente, competitii, recuperare). Astfel un sportiv consuma de 2-3 ori mai multe calorii pe zi decat un om obisnuit, adica 4000-8000 kcal/zi.
Necesarul de proteine pentru sportivi poate atinge 2 g la un kg de greutate. Acest necesar este determinat de metabolismul crescut (consumul) al proteinei in timpul efortului fizic. Pentru ca alimentatia sportivului sa corespunda acestui necesar, ea trebuie sa contina nu mai putin de 20 g proteine la o portie.

Vitamine si minerale
Necesarul zilnic de vitamine si minerale a organismului sportivului este de 1,5 - 2 ori mai mare decat al unui om obisnuit. Vitaminele nu sunt doar o sursa de energie, dar indeplinesc o multitudine de functii vitale pentru organism. Metabolismul sportivilor decurge intr-un ritm rapid: vitaminele din organismul sportivilor se dezintegreaza foarte repede si la fel de repede sunt eliminate de organism odata cu transpiratia intensa din timpul antrenamentelor. Cercetarile din domeniu au demonstrat ca este imposibil sa primesti cantitatea necesara de vitamine si minerale din alimentatie, chiar daca esti o persoana care nu practica sportul.
O alimentatie sportiva complexa poate fi asigurata doar printr-un regim alimentar care trebuie sa contina atat mancarea obisnuita, cat si produse de nutritie specifice.
Din regimul alimentar al sportivului nu trebuie sa lipseasca grasimile polinesaturate sanatoase Omega 3, antioxidantii, vitaminele, mineralele si celuloza. Ele sprijina organismul in timpul efortului fizic stresant si il ajuta sa se recupereze dupa antrenamente.

Regimul hidric in alimentatia sportiva

In conditii optime pentru organism, consumul a nu mai putin de 2 l de apa pe zi la o masa corporala de 70-75  kg, este considerat suficient. Echilibrul hidric are o influenta importanta asupra capacitatii fizice a organismului. Din punct de vedere medical, deficitul de apa de doar 1% este considerat ca un semn al deshidratarii, iar un deficit de 10% este deja periculos pentru viata.
S-a constatat, ca pe parcursul unui antrenament intensiv de peste 2 ore, deficitul de lichide din organismul sportivului poate atinge 3-4 %.
Dupa antrenament este necesar sa recuperam lichidele pierdute de organism cu ajutorul a 350-400 ml de bauturi.
Cocktail-ul Formula 1, dupa antrenamente, concentratul de Aloe Vera si ceaiul Thermojetics pot deveni o parte din cantitatea recomandata de lichide.

Faceti cu regularitate exercitii fizice

 

Activitatea fizica poate fi clasificata in 2 categorii: exercitii aerobe si anaerobe. Exercitiile aerobe implica miscari musculare ample cu o anumita durata de timp, exercitii care se gasesc in activitati ca: Jogging-ul, mersul rapid, antrenamentele de aerobic.
Cand introduci miscari aerobe in rutina zilnica, inima si sistemul cardiovascular devin mult mai sanatoase. In plus iti modifici dispozitia pentru ca aceste exercitii reduc stresul si tensiunea.
Exercitiile anaerobe dezvolta tesutul muscular si include activitati ca: antrenamente de rezistenta si antrenamente cu greutati.
Doar 20 minute de exercitii anaerobe in fiecare zi pot produce o schimbare majora a formei si conditiei corpului dvs. Masa musculara protejeaza sistemul osos, ceea ce este foarte important in special pentru femei.

Exemple de activitati moderate care pot fi integrate in viata dvs.

 

HERBALIFE IN SPORT

Herbalife este partenerul oficial in domeniul nutritiei al competitiilor sportive de cel mai inalt nivel din intreaga lume:

  • "Los Angeles Galaxy" - FC Statele Unite ale Americii
  • "Internationale Milano" - Inter FC Italia